Podpora budovania nabíjacej infraštruktúry pre elektrické vozidlá - samospráva (2023)
Podporované oblasti:
Cieľom výzvy je podpora rozvoja elektromobility v Slovenskej republike formou budovania a rozvoja nabíjacej infraštruktúry. Výzva je určená pre obce a mestá, VÚC a nimi zriadené organizácie.
Oprávnené územie:
Trnavský kraj, Bratislavský kraj, Košický kraj, Nitriansky kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Prešovský kraj, Trenčiansky kraj
Oprávnení žiadatelia:
Samospráva
Zaradenie výzvy:
Kód výzvy:
03I04-26-V01
Ďalšie informácie:
Oprávnení žiadatelia:
- A. obce, mestá nad 7 000 obyvateľov a nimi zriadené organizácie
- B. okresné mestá a nimi zriadené organizácie
- C. vyššie územné celky a nimi zriadené organizácie.
Oprávnené aktivity:
- Za oprávnené projekty podľa tejto výzvy sa považujú iba projekty zamerané na výstavbu verejne prístupných nabíjacích staníc pre elektrické vozidlá, a to konkrétne:
- a) budovania nabíjacieho bodu AC 11+ kW;
- b) budovania nabíjacieho bodu DC 50+ kW;
- c) budovania nabíjacích bodov v kombinácii písm. a) a b); budovanie nabíjacieho parku (nabíjací hub) verejne prístupných staníc.
- V rámci posudzovania žiadostí budú preferované projekty, v rámci ktorých podiel vybudovaných nabíjacích bodov AC bude väčší ako 90 %.
Finančné podmienky:
- Celková indikatívna výška prostriedkov mechanizmu určených na výzvu predstavuje sumu 10 236 000 eur bez DPH.
- Maximálna výška poskytnutých prostriedkov mechanizmu na:
- jeden nabíjací bod AC ≥ 11 kW - 3 000 eur
- jeden nabíjací bod DC ≥ 50 kW - 29 000 eur
Dodávatelia pre túto výzvu
Vypracovanie projektu
Kvalitné vypracovanie projektu, projektovej žiadosti (alebo žiadosti o NFP) je kľúčovým krokom k získaniu dotácie.
Overenie oprávnenosti
Overovač vyhodnocuje, či spĺňate základné formálne kritéria žiadateľa o granty.
Ďalšie podobné granty a výzvy, ktoré by vás mohli zaujímať
Výstavba, stavebné úpravy alebo rekonštrukcia cyklistickej infraštruktúry (2023)
Cieľom výzvy je podpora výstavby cyklistickej infraštruktúry, ktorá svojim charakterom podporí zvýšenie podielu cyklistickej dopravy na celkovej deľbe prepravnej práce pri dochádzke do zamestnania a škôl a pri prestupe na železničnú dopravu.