Učitelia pre 21. storočie
Podporované oblasti:
Cieľom výzvy je vytvoriť regionálne partnerstvá na podporu implementácie princípov a cieľov nového kurikula základného vzdelávania prostredníctvom zriadenia regionálnych centier na podporu učiteľom; podporiť profesionálnu prípravu pedagogických lídrov v regiónoch; zabezpečiť podporu pre učiteľov v regiónoch pri implementácii nového kurikula základného vzdelávania formou mentoringu a poradenstva.
Oprávnené územie:
Trnavský kraj, Bratislavský kraj, Košický kraj, Nitriansky kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Prešovský kraj, Trenčiansky kraj
Oprávnení žiadatelia:
Ďalšie informácie:
Oprávnení žiadatelia:
V databáze grantov a dotácií na portáli Grantexpert.sk nájdete aktuálne výzvy z eurofondov, plánu obnovy a ďalších zdrojov.
Oprávnení partneri:
Akákoľvek právnická osoba, t. j. verejný alebo súkromný subjekt, komerčný alebo nekomerčný, ako aj mimovládne organizácie zriadené ako právnická osoba v Nórsku alebo na Slovensku, alebo akákoľvek medzinárodná organizácia, orgán alebo agentúra aktívne zapojená a efektívne prispievajúca k implementácii projektu
Grantové služby
Vypracovanie projektu
Kvalitné vypracovanie projektu, projektovej žiadosti (alebo žiadosti o NFP) je kľúčovým krokom k získaniu dotácie.
Overenie oprávnenosti
Overovač vyhodnocuje, či spĺňate základné formálne kritéria žiadateľa o granty.
Ďalšie podobné granty a výzvy, ktoré by vás mohli zaujímať
Podpora bezpečných a inšpiratívnych priestorov pre voľnočasové aktivity detí a mládeže v Bratislavskom kraji (2025)
Podpora organizácií v Bratislavskom kraji na vytváranie a zveľaďovanie priestorov pre voľnočasové a vzdelávacie aktivity detí a mladých ľudí s cieľom budovať bezpečné a rešpektujúce prostredie.
Výstavba, rekonštrukcia a modernizácia športovej infraštruktúry v obciach do 3000 obyvateľov (2025)
Výzva je zameraná na podporu výstavby, rekonštrukcie a modernizácie športovej infraštruktúry v obciach do 3000 obyvateľov s cieľom zlepšiť športové podmienky a dostupnosť športových zariadení v menších komunitách.